Från kära älskling, till en komplett främling

Jag tror faktiskt jag inte haft en hemlängtan så stor som jag hade när jag var på Gotland. Det var helt underbart där, men herregud vad jag saknade min säng. 3 veckor ifrån den och igår sov jag så gott så jag vaknade inte förrän vid lunch. Underbart! 
 
Det har hänt otroligt mycket i mitt liv på bara någon månad, och jag har en gräns då det gäller privatlivet och bloggen, så ni kommer tyvärr inte få ta del av något av det. Men jag kan säga att det har varit otroligt omtumlande och jag har fällt otroligt mycket tårar. Värdelöst, eftersom jag vet att inget är värt att gråta över, och ändå sitter jag och lipar. Men men. 

Bilder från Gotland får ni så fort Carro skickat dom på Kik. Tills dess - take care, och ta vara på tiden med era vänner. För plötsligt står ni där och inser att det är över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0