Hey goodlooking

Har varit en sjukt jobbig vecka (på ett positivt sätt faktiskt) så är helt slutkörd nu på torsdagskvällen. Men är superduperüber-nöjd med min nya skola/klass, och är jätteglad att dom flesta är lite körda i huvudet som jag själv. Plus i kanten är ju också att en otroligt kär vän till mig så småningom också börjar där, håller tummarna iallafall! Imorgon är det iallafall fredag, vilket betyder att det är dags att nyttja lunchkupongerna på 75:- sammanlagt, vart vet jag dock inte. Gott ska det iallafall bli!

Idag efter skolan tog jag 13.30 tåget in mot stan och mötte så småningom upp kusin vitamin på Sergels torg. Vi tog en fika inne i Gallerian, pratade en massa strunt, jag köpte världens sötaste block till skolan och sen käkade vi på Donkeeen, asgott. Efter det insåg vi att vi satt precis under min fasters jobb, så vi gick dit och spanade in det ultrahypermoderna Danske Bank vid Kungsträdgården och JÄKLAR vad det var fräscht. Kanske ska bli bankman trotsallt, hehe? Nej, men det har iallafall varit världens underbaraste dag med den bästa kusinen man kan önska sig och, såklart, den bästa fastern. 
bild på mina fina anteckningsblock (två saknas dock) och på utsikten från Danske Bank. Helt okkkk!

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0