Man kan ju faktiskt inte vara glad jämt

Vaknade prick 9.30 imorse av mitt härliga alarm, och dum som man är så stängde jag av larmet, vände mig om och skulle bara ta den där "fem minutaren" innan det är dags att stiga upp. Jodå, dom tänkta fem minuterna blev till 3 ½ timme, och klockan var 13.00. Jävla segt det där alltså. Så jag bestämde mig för att ha en såndär riktig slappdag hemma, gå runt utan smink och i myskläder, kanske baka lite muffins och kolla film. Funkar strålande då vädret inte heller är speciellt fint. 

Annars då? Jo, är lite nere. Lite ledsen av ingen anledning och lite besviken på allt och ingenting, men det här väl till antar jag. Tänker inte slänga upp en bild från just nu eftersom jag ser ut som en rishög, så ni får nöja er med dessa från i förr-förrgår eller nåt sånt:

/ LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0