It's empty in the valley of your heart

Sitter och myser på rummet med en kopp te, och har precis gett upp på att försöka få upp några teckningar på väggen mitt emot sängen. Dom vägrar sitta rakt och mitt tålamod är inte det bästa kan jag lova. Dagen har inte bjudit på några speciella händelser. Har tvättat hunden min, städat rummet vilket har tagit i princip hela jäääävla förmiddagen och ritat, för att sedan kasta det jag ritat. Tre timmar spenderade jag på skitteckningen, blä. 

Imorgon drar jag och 3 av mina finaste vänner till huvudstaden och kollar på The Amazing Spiderman, är sjukligt taggad om jag ska vara ärlig. Herreeeee! Och på torsdag åker jag ut till Utö med 3 helt andra vänner vilket kommer bli grymt, heldag med cyklarna och ååååå, asbra vecka. Nu ska jag dampa lite till på min vägg. Hörs!
Slänger in en werry naiz bild på mig & Emilia från klassresan, ett minne for lajjf säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0