Louise for da winnnnnn

Så, hallå! Sitter vid pappas dator i Skellefteå och kollar på film. Asmysigt med hotellsängar och, framförallt, inga myggjävlar. Röda, kliande pluppar från högt upp i Norrland är inte kul. Mygg-år i år, herregud, hemskt. Veckan har iallafall varit underbar, vill faktiskt inte hem. Alls. Men, what to do. Kan ju erkänna att jag saknar vänner liiiite iallafall (hehe mycket...), men kanske inte Tungelsta i sig. Men, en vecka att minnas, som alltid! ÅÅÅ helt asbra var den.

Imorgon blir det att åka i 9 timmar till i bil hemåt. Så uppdaterar mer när jag är hemma, vilket blir imornkväll alltså. Nu ska jag njuta lite mer av ledigheten, så ha det gött, för det ska jag!
/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0