Sigh no more

Helt sjukt att jag satt uppe till 03.30 igår, framför datorn, alldeles själv, och lyckades ändå ta mig upp 10.00 imorse. Har jag nämnt att jag inte har nåt liv? Gör det nu isåfall. Kollade på Hitta Nemo, Svampbob och SAW 3 i min ensamhet, fast dock bara typ 10 minuter av den sistnämnda. Vidrigare filmer finns ju inte. 

Igår mötte jag iallafall upp Ballen för en fika, och vi tog oss igenom saker som båda missat i varandras liv i en vecka. Blev rätt mycket snack faktiskt, haha. Bra att ha en Balle. Efter det mötte vi iallafall upp Josse, åt hamburger-middag och hamnade tillslut upp hemma hos Max med dom gamla vanliga människorna. 

Klockan 2 beger jag mig in mot stan för att möta upp Carro där som slutar jobba då. Ska bli skönt att ta igen lite med henne, var faktiskt ett jävla tag sen! Nu måste jag röja lite på rummet innan mamma får spunk på mig, men skriver när jag är hemma igen! PUSS!
en bild på härliga brudar från när jag var i norrland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0