Tack

Ville bara säga tack. 
Tack för att ni alltid har funnits där när jag behövt er. 
Tack för att jag har fått lära känna er alla.
Tack för att jag känner mig som tryggast i er närhet.
Tack för att det var just ni som jag hamnade i samma klass som.
Tack för att vi bråkat.
Tack för att vi skrattat.
Tack för att vi har haft våra helt cpbra filmkvällar.
Tack för att vi kom varandra så nära.
Tack för att 6 for fight alltid kommer finnas att le åt när man är gammal.
Tack för att vi var klassens ogillade cpbarn typ hela högstadiet. 
Tack för att ni är så genuina och äkta. 
Tack för att vi har gått igenom så mycket.
Tack för att jag fick chansen att lära känna världens bästa tjejer.
Och jag släpper er aldrig, lovar. 




Kommentarer
Postat av: Jennifer

(kommenterar min egen blogg,hihi)

Aw, du gör mig gråtfärdig!

Tänkte därför låta bli att klaga på bilden....<33

2012-07-05 @ 12:26:22
URL: http://tjenadinpudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0