Something good can work

Efter en rätt så händelselös dag tog jag min nyfixade moped till gräsplanen där det var en massa trevligt folk. Handlade polly & hallonsoda på konsum och sen blev det EM-final hemma hos Carro med Max, Tilling, Malin, Lina x 2, Carro, Mako, Tim, Anton och Anden - Spanien vaaaaaaaann! 4-0 och jag blev very happy. När det var klart drog vi hem till Max stuga och kollade Mission Impossible och nu är jag i min säng och uppdaterar mig på youtube. 
Sjukt lyckad kväll!

Imorgon tar jag 11-tåget mot Årsta havsbad där dagen kommer spenderas med grillning, bad, sol och en massa andra härligheter med ännu härligare personer. Ser jag fram emot mikket kan jag lova. Men for now är det dags att säga adjöken och så hörs vi lite senare!
Arkivbild på yo y mi perro <3

Kommentarer
Postat av: S a n n a W i d m a n

Hejsan, förlåt för sent svar men varit på fotbollscup :)
Sv: Nu missade jag ju det där med länkbytet, men gör ett om du är intresserad. Förlåt.. :)

2012-07-02 @ 16:36:32
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se
Postat av: S a n n a W i d m a n

SV: Det går toppen :D
Förlåt för sent svar men varit på fotbollscup.

Svar: Vad bra! Jag länkar dig nu då :)
tjenadinpudding.blogg.se

2012-07-02 @ 18:06:44
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0