Nu kan du få mig så lätt

Hej alla fula och alla inte lika fula!
Skrev inte igår, för, jag kände inte för det. Men kan säga att jag då träffade josse & alle på dagen, köpte en ögonbrynspenna (för att utseende är allt), och sen åkte vi och käkade pizza till middag. Alle bjöd, dagens hjälte. Sen efter det blev det moppe-häng med en massa roliga pöjkar och flickor. Kom hem sent, och lät a & j slagga häraaaa, snel som jag är. 

Idag mötte jag upp mickan runt halv 1 och köpte ett par svarta jeans och fick en tröja på köpet, jävligt lägligt då jag känner att jag har brist på kläder. Och resten av dagen har jag spenderat i min jävligt snygga skrivbordsstol som går att snurra på OCH åka upp och ner på. Stolen står i mitten av rummet, och som dom flesta vet är mitt rum otroligt litet, så med den kan jag sitta och nå det mesta utan att göra ett skit. Helt underbart. Kolla: 

Där fick ni se min nya tröja, min nya skrivbordsstol, en jävligt skelögd kvinna och ett otroligt glatt humör. Det är så man gööööör! 
/ LOUISE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0