Knähelvete

Har varken ork eller lust att blogga, utan vill helst bara gräva ner mig under marken och stanna där tills jag mår bättre. Hela kroppen är seg, mitt huvud dunkar som satan och mitt knä... Helevtesjävlaskit vad ont det ska göra. Jag har ju haft problem med det förr, och trodde att det var över, men icke. När jag var i norrland knäckte det till, eller typ vred sig, på en match och gör så ont så jag bara vill gråta. Mår illa gör jag också, för det gör så satfläskigt ont. ÅÅÅ jag orkar verkligen inte!! Hoppas det fixar sig innan Gotland bara, annars får jag väl stryk av tränarn hähähä.

Ska lägga in lite bilder ikväll och skriva mer, men just nu ska jag vältra mig i självömkan. PUSS.
/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0