SVAR

Anonym Om: Panduro
hur känner ni för gymnasiet? var det svårt att lämna er klass i högstadiet? hur många läsare har ni? och kan ni inte säga vilka bloggar ni läser? =))
 

Jennifer: Jag är grymt taggad inför gymnasiet men också lite osäker, kommer jag få vänner osv osv..Alltså jag har aldrig känt något speciellt för min klass i helhet utan hållt mig till mina vänner, dem jag trivits med. Så om jag ska vara ärlig så grät jag på avslutningen mest för att jag aldrig skulle gå där mer eller ha lektioner med de lärare jag haft. Men skvätte ju såklart en del tårar för alla fina människor som gått i min klass för jag kommer ju aldrig mer igen gå med dem. Hur mycket jag än irriterat mig på människor i min högastadieklass så är ju alla fina på sitt sätt. Har faktiskt ingen koll på hur många läsare vi har just i detta ögonblick, dock är de ganska få. Dessa bloggar läser jag:
 
ladies.webblogg.se
alleqs.devote.se
jojomunkis.blogg.se
storbloggarna
hanapee.com
systrarnabackstrom.blogg.se
mollyrustas.se
eemijji.blogg.se
rosaaelefant.blogg.se
 
(samt några till)
 
kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0