You'll never be what is in your heart

Hola amigos! Egentligen borde jag dra mig neråt och hälsa på gästerna, fast nä. Trivs mycket bättre här uppe på rummet med fördragna gardiner och musik i öronen, SÅN ÄR JAG, osocial som få. 

Anledningen till varför jag inte är världens bästa bloggare är för att jag alltid lyckas ha 672103 bollar i luften, och därför hinner jag inte sätta mig ned i lugn och ro och skriva. I onsdags var jag ju i stan och mötte carro.På kvällen sen drog vi hem till Ida med henne & malin för ett kvällsdopp, vilket var übermysigt! Igår tjillade jag hemma, jobbade lite osv, och sen på kvällen slutade jag upp framför Ice Age 3 med Jesper, Carro, Viktor, Max, Alle, Larsson och Mako, vilket var väldigt trevligt. Dagen har bestått av ännu mer jobb hemma, och nu har då gästerna landat här. Tänkte vara så fräck att jag flyr fältet efter jag ätit, och sover hos Frida. Elakt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0