Helgen/Nästa vecka

Fredag: Imorgon slutar jag skolan runt 14.00, så åker hem en snabbis och packar ihop lite skit innan jag, emilia och jennifer drar in till stan och "överraskar" jojo, heheh. På kvällen vet jag faktiskt inte än vad som händer.
Lördag: Match vid lunchtid mot Stuvsta, sedan blir det direkt hem för att städa och fixa mig innan släkten kommer för att fira min sweet 16, grymt åååå!
Söndag: Inget planerat!
Måndag: Skola på förmiddagen, sen drar jag nästan direkt in till stan med mina brudar för att fira min födelsedag, vilket betyder en god middag ute och senare Lars Winnerbäck på Grönan, kommer bli så bra! 
Tisdag: Skola igen, sen kommer en asfin norrlänning vid namn Anna Stenberg ner på eftermiddagen! Då blir det återigen Winnerbäck på Grönan, men dubbel dos av lycka gör ju bara allt bättre!
Onsdag: Skolaaaa, sen blir det väl att umgås med Annö resten av tiden, troligen i stan eller nåt sånt.
Torsdag: Skola, SEN PÅ KVÄLLEN ÄR DET COLDPLAY PÅ STADION OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD SÅ JAG VET INTE, ÅDETKOMMERBLISÅJÄVLABRASÅJAGDÖR!
Fredag: Kvalitetstid med Anna!

Grym vecka att se fram emot, hela jag är så sjukt pepp!
/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0