Varning för fula bilder

Sådärja, livet känns ju lite halvdeppigt nudå. Så blir det ju när man spenderar hela dagen hemma när det spöregnar utomhus och lyssnar på sorglig musik. Anledningar till att vara ledsen: skola om en vecka och en dag, bästa vännen kommer inte hem först på måndag, jag sägs vara "falsk" enligt den vännen som jag trodde var den jag kunde lita på, typ alla är bortresta och jag har ingen lust att gå ut och hänga med folket på kvällarna längre. Å, sämst slut på ett jättebra sommarlov.

JAJA, slut på tråkigheter. För vet ni vad som är bra? SKOLAN BÖRJAR OM EN VECKA OCH EN DAG, Coldplay är närmare än någonsin, Stenberget kommer ner snart, Winnerbäck spelar på grönan på min födelsedag och så har jag ju också världens beste venner. 
 
Imorgon åker jag till huvudstaden (eller handen) med ballen och det kommer bli prima. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0