LALALALALA i wanna rock

Tjenis penis! Har varit en sjukt bra dag idag faktiskt, då vi började 9.30 och endast hade 2 lektioner innan lunch. Sen drog vi till Unga Klara-teatern i stan med alla 1or och 2or och kollade på en jättebra pjäs. Eller, pjäs och pjäs, det var en kille som berättade och förklarade hur hans familj flytt från Iran och hur hans bästavän hade blivit dödad på en minfält osv. Det var jätteintressant och jättesorgligt, men han var väldigt inspirerande och rolig, och jag var svinnöjd efteråt. När det var klart stannade jag, Emilia, Moa, Johanna och Ellen kvar i stan en stund innan vi begav hos hem igen.

Nu är Jojo påväg hitåt för en trevlig pratstund (ack vad jag saknar henne) och sen drar jag ut på en trevlig springtur lite senare! (gamla bilderrrrrr)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0